Pozycjonowanie stron – Kalkulator cen pozycjonowania SEO

Oblicz koszt pozycjonowania strony internetowej Twojej firmy. Kalkulacja na podstawie ofert agencji SEO z całej Polski

Określ główne parametry Twojej strony głównej

Określ główne parametry sekcji sprzedażowej Twojej strony internetowej

Określ Twoje oczekiwania, co do przyszłych działań SEO

Określ zakres działań dodatkowych, które pomogą wypozycjonować Twoją stronę (opcjonalnie)

Koszt miesięczny netto
ZOSTAW E-MAIL, jeśli chcesz abyśmy ANONIMOWO ZEBRALI OFERTY przy podanych przez Ciebie parametrach.

Pozycjonowanie stron internetowych 💻 Oblicz koszt

Jak skorzystać z kalkulatora?

  • Pozycjonowanie stron internetowych jest procesem skomplikowanym, dlatego istnieje wiele agencji SEO, które wykorzystują ten fakt do zarobienia na niewiedzy klientów
  • Pamiętaj, że większość agencji SEO będzie twierdziła, że są ekspertami SEO, którymi NIE są. Niestety, Twój biznes powinien być dobrze wypozycjonowany w Google, aby Twoi klienci do Ciebie dotarli
  • Na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia w pozycjonowaniu stron internetowych naszych biznesów, stworzyliśmy kalkulator, który powinien ukierunkować Twoją rozmowę z firmą SEO, tak aby ich działania przyniosły największe korzyści dla Twojego biznesu
  • Wykorzystaj kalkulator do tego, aby rozpoznać nieuczciwe agencje SEO oraz wynegocjować najlepszą cenę za pozycjonowanie z dobrymi firmami
  • Średnią pozycja w Google znajdziesz w narzędziu webmaster tools. Jeśli nie znasz tego narzędzia oszacuj na podstawie znanych ci wyników wyszukiwania w Google
  • Kategorie sprzedażowe dotyczą stron, które sprzedają produkty lub usługi. Kategoria sprzedażowa to grupa podobnych produktów, które oferujesz. Na pewno posiadasz ich co najmniej kilka jeśli prowadzisz sklep internetowy
  • Content marketing to działanie zbliżone do działań PR, które mają na celu pozyskanie linków oraz ruchu na Twoją stronę dzięki publikacji szczególnie ciekawych treści w mediach internetowych
  • Marketing szeptany to działania polegające na publikacji postów na forach internetowych informacji o Twoim biznesie

Cena referencyjna

Wykorzystaj ją w negocjacjach z firmą pozycjonowania stron internetowych i nie daj się oszukać

Kluczowe parametry

Pozycjonowanie SEO jest niezwykle skomplikowane i ze względu na skąpą politykę informacyjną Google, nieznane są wszystkie czynniki wpływające na pozycje w wyszukiwarkach Twojej strony. Poznaj kluczowe czynniki

Na podstawie prawdziwych ofert

Uwzględniliśmy oferty 45 firm pozycjonowania SEO, przy czym wyeliminowaliśmy firmy, które w naszym uznaniu stosują praktyki niedozwolone przez Google lub próbują wykorzystać niewiedzę przedsiębiorstw dla uzyskania wyższej ceny za usługę

Dobra strona internetowa przyda się każdemu. Niestety, nie wystarczy tylko dobry projekt i estetyczna grafika – trzeba jej bowiem zapewnić również dobre pozycjonowanie. Chodzi tutaj głównie o wyszukiwalność danej witryny w przeglądarkach internetowych – aby podnieść jej notowania, wykorzystuje się narzędzia SEO (Search Enginge Optimization), czyli narzędzia optymalizacji pod wyszukiwarki internetowe. Praca nad pozycją domeny odgrywa bardzo istotną rolę w promowaniu każdej firmy – to dzięki niemu można ją rozpoznać i odnaleźć w Internecie.

Pozycjonowanie stron internetowych oferuje bardzo wiele firm w Polsce. Można więc sobie bez problemu zapewnić dobrą wyszukiwalność w Krakowie czy we Wrocławiu, w zależności od tego, gdzie się mieszka. Można też oczywiście pomyśleć o optymalizacji strony w Poznaniu, Lublinie czy Toruniu – miejsce nie ma tak naprawdę znaczenia, ponieważ liczy się doświadczenie firmy SEO oraz jej dotychczasowa skuteczność.

Co ważne, tanie pozycjonowanie też jest możliwe – trzeba tylko dobrze trafić. Agencjom zdarza się wprowadzać promocje, które pozwalają ich klientom nieco zaoszczędzić, jednocześnie zyskując lepsze wyniki w Google. Aby zapewnić sobie lepszą pozycję w wyszukiwaniach, trzeba na przykład stosować słowa kluczowe w treści. W trakcie optymalizacji strony internetowej należy też odpowiednio zoptymalizować kod html oraz ustalić właściwą strukturę strony. Uplasowanie firmy pośród internetowej konkurencji nie musi być zresztą wcale skomplikowane, jeśli zabiorą się za niewłaściwe osoby.

Warto też zadbać o dobre pozycjonowanie sklepu internetowego. Tylko skuteczne zabiegi z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi mogą zapewnić mu zauważalność i pomóc w dotarciu do odpowiedniej liczby klientów. Optymalizacja SEO jest bardzo potrzebna, ponieważ bez niej strony nikt nie wyszuka. Należy dobrze przewidzieć, jakie hasła mogą być wpisywane w wyszukiwarkę – działania specjalistów zakładają, że bardzo dobrze się je przewiduje, by zapewnić sobie pierwszeństwo na liście wyników.

Wiele osób zadaje sobie pytanie, ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej. Naturalnie, warto zlecić je profesjonalistom, jednak najpierw trzeba znaleźć odpowiednio atrakcyjną ofertę. Jeśli chodzi o pełną optymalizację, cena może być bardzo różna – wszystko zależy od tego, ile pracy należy włożyć w poszczególne działania. Firmy, oferujące pozycjonowanie stron cennik przedstawiają zazwyczaj w Sieci, by każdy zainteresowany mógł do niego bez problemu dotrzeć.