Biuro rachunkowe Wrocław - ceny oraz różnice, jak wybrać najlepszą firmę księgową we Wrocławiu
BIURO Rachunkowe Wrocław. ➜ KOSZT
15 maja 2017
Biuro rachunkowe Poznań - ceny oraz różnice, jak wybrać najlepsze biuro księgowe w Poznaniu
BIURO Rachunkowe Poznań. ➜ KOSZT
16 maja 2017

Pozycjonowanie STRON Poznań. ➜ KOSZT

Pozycjonowanie stron Poznań - ile kosztuje i jak wybrać agencję SEO w Poznaniu

Jeśli szukasz dobrej agencji SEO z Poznania, która zajmie się pozycjonowaniem Twojej witryny, zapoznaj się z naszym artykułem. Przekonaj się, z jakimi firmami z obszaru marketingu internetowego warto współpracować i w czym się one specjalizują.

 

Pozycjonowanie – po co, jak, dla kogo?

Chcesz, by Twoja witryna była widoczna w internecie? Zainwestuj w pozycjonowanie. W tym celu konieczne jest podjęcie szeregu działań. Ich efektem będzie wyświetlanie się twojej domeny w wynikach organicznych, czyli bezpłatnych, wyszukiwarki Google. Dzięki temu Twoi potencjalni Klienci bez trudu Cię znajdą i podejmą z Tobą współpracę. Skuteczne pozycjonowanie wiąże się z większą ilością pozyskanych przez Twoją firmę leadów, a w konsekwencji wpływa na jej rozwój. Marketing sieciowy pozwoli Twojej firmie wybić się na pozycję lidera w branży.

 

Wbrew wielu obiegowym opiniom pozycjonowanie sprawdza się praktycznie w każdej branży, również o charakterze niszowym. Żeby Twoja witryna była widoczna w Sieci, agencja SEO musi zadbać o dostarczenie dobrego contentu, a także linków przekierowujących na Twoją domenę, które pochodzą z wartościowych miejsc. Niezwykle istotna jest także optymalizacja witryny już na samym początku współpracy, a także dopasowanie jej do rozdzielczości dostępnych na urządzeniach mobilnych.

 

Znajdź dobrą firmę zajmującą się pozycjonowaniem w Poznaniu

Poznań to jedno z większych miast w Polsce. Pod względem wielkości znajduje się w pierwszej piątce. Aglomerację poznańską zamieszkuje około milion osób, które można traktować jako potencjalnych klientów. Jest więc o co walczyć. Tym bardziej, że miasto jest usytuowane w bardzo przyjaznej lokalizacji. To węzeł drogowy i kolejowy. Poznań jest uznanym ośrodkiem przemysłu, handlu, logistyki. Odwiedza go wielu turystów. Ponadto, do miasta zjeżdżają ludzie z całej Polski ze względu  na to, że jest tam ponad 20 uczelni wyższych. Potencjalnych klientów, o których mogą się starać firmy jest sporo. Branża SEO również jest bardzo zróżnicowana. Jest mnóstwo firm, które zajmują się pozycjonowaniem.

 

Ciekawą propozycją jest agencja Tense, która działa od 2009 r. Specjalizuje się w wielu usługach: pozycjonuje strony WWW, prowadzi działania content marketingowe, tworzy i projektuje strony WWW. Posiada duży, bo ponad 100 osobowy, zespół. Z kolei agencja interaktywna M40 zajmuje się pozycjonowaniem, tworzeniem stron internetowych, kampaniami AdWords. Szczyci się indywidualnym podejściem do Klientów. Rozpoznawalna jest także agencja ICEA, która zajmuje się kompleksową promocją w Sieci. Świadczy usługi z zakresu pozycjonowania, tworzenia stron, copywritingu, pisania blogów. Wyróżnia się wysoką skutecznością.  Jest partnerem Google. Doskonałą propozycją jest także agencja Verseo, która jako jedyna w Polsce posiada własną platformę automatyzującą kampanie Google AdWords, Facebook, Bing. Z kolei firma Widoczni wyróżnia się szerokim zakresem usług: kampaniami AdWords, reklamami graficznymi, remarketingiem, zakupami z Google. Prowadzi także kampanie wideo oraz eksportowe. W Poznaniu działa także grupa SunRise System. Specjalizuje się z pozycjonowaniu, ale prowadzi również kampanie content marketingowe, wykonuje badania, audyty. Jest częścią międzynarodowego koncerny Bauer Media, w skład którego wchodzą m.in. marki takie jak RMF czy Interia. Ciekawą agencją jest Weblider. Firma zajmuje się nie tylko pozycjonowaniem stron, ale również kompleksową identyfikacją wizualną. Kładzie nacisk na pozyskiwanie naturalnych linków do strony. Z kolei InnovaSeo.pl, oprócz pozycjonowania, zajmuje się również obsługą informatyczną firm, np. administracją sieci komputerowych. Inną propozycją jest firma Niezwiazani.pl, która szczyci się elastycznym podejściem do rozliczeń i systemem partnerskim, który polega na tym, że można zmniejszyć koszty obsługi poprzez polecenia innych Klientów. Nie można ominąć agencji Top Position, która kompleksowo podchodzi do działań marketingowych m.in. pozycjonuje, tworzy bannery, filmy wideo, prowadzi social media.

 

Pozycjonowanie – czy zrobię to samodzielnie?

Wielu przedsiębiorców, chcąc oszczędzić na kosztach, zastanawia się, czy może samodzielnie prowadzić działania SEO. To nie jest dobry pomysł. Pozycjonowanie wymaga bowiem wielu umiejętności. Potrzebni są specjaliści znający się na konkretnych dziedzinach, np. automatyzacji stron, analizie linków, copywritingu oraz grafice. To powoduje, że samodzielnie nie jesteś w stanie wypozycjonować własnej witryny.

 

Poza tym, algorytm Google, oceniający jakość strony, jest coraz doskonalszy. Strony muszą być bardzo dobrej jakości. Stawia się na wartościowy i przykuwający uwagę content. Witryny powinny być dopracowane pod kątem wytycznych Google. Muszą  być odpowiednio zoptymalizowane, tak, by można je było oglądać również przez urządzenia mobilne. Należy również dysponować odpowiednimi narzędziami analitycznymi, utrzymywać strony zapleczowe. To powoduje, że obecnie pozycjonowanie we własnym zakresie jest niemożliwe. Konieczne są bowiem wielokanałowe metody działania.

 

Czego należy unikać przy pozycjonowaniu stron?

Żeby pozycjonowanie było skuteczne, należy unikać przede wszystkim działań niezgodnych z wytycznymi Google dla webmasterów. Grożą one otrzymaniem kary ręcznej lub algorytmicznej i spadkiem widoczności witryny w internecie. To spowoduje, że klienci nie będą potrafili znaleźć Twojej firmy w Sieci, a w konsekwencji obroty w Twojej firmie mogą spadać.

 

Kolejną istotną rzeczą są linki. Od momentu wprowadzenia algorytmu Pingwin, Google zwraca uwagę na jakość odnośników przekierowujących do strony. Z kolei algorytm Panda pilnuje, by treści na stronie były wartościowe i unikalne. Ważny jest także odpowiedni dobór fraz, które chcesz wypozycjonować. Nad tym punktem trzeba się bardzo zastanowić, gdyż zbyt ogólne lub niezwiązane z Twoją firmą frazy nie będą skuteczne.

 

Czym kierować się przy wyborze agencji SEO?

Ważne jest porównanie stawek do cen rynkowych. Pozycjonowanie musi kosztować. Niestety, wciąż można spotkać firmy, które zaniżają ceny, prowadząc działania niedozwolone przez Google. Może to grozić spadkiem widoczności witryny w internecie. Dobrze jest także poznać portfolio agencji, dowiedzieć się, z jakimi firmami już współpracowała. Najlepiej poprosić o case studies, by na przykładzie zobaczyć skuteczność działań – jak długo trwało wejście frazy w topy, jakie czynniki przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu.

 

Warto też zwrócić uwagę na kontakt. Osoba, z która rozmawiasz powinna być przygotowana merytorycznie. Ważnym punktem jest oferta. Powinna ona być stworzona „pod” Twoją firmą. Jeśli już na wstępie otrzymasz niespersonalizowaną propozycję, nie oczekuj, że w przyszłości agencja będzie Cię traktowała wyjątkowo.

 

Czy można oszczędzić na pozycjonowaniu?

Skuteczne pozycjonowanie to droga usługa, w której wykonywanie musi być zaangażowany cały zespół. Pojawiają się również koszty związane z odpowiednimi narzędziami, a także utrzymaniem stron WWW. Są jednak sposoby,  by zmniejszyć opłaty związane z marketingiem internetowy. Jednym z nich jest właściwy dobór fraz pozycjonujących. Najlepiej stawiać na takie, z którymi wiąże się dobry zarobek, czyli promować usługi czy produkty przynoszące wysoki dochód. Poza tym, warto skupić się na wypozycjonowaniu pojedynczych zakładek.

 

Dobrze jest także zawęzić działania SEO do rynku lokalnego. Jeśli Twoja firma działa głównie w jednym mieście, nie ma sensu stosować pozycjonowania globalnego. To znacznie zmniejszy koszty usługi. Łatwiej będzie również osiągnąć oczekiwane wyniki.

 

Pozycjonowanie to nie wszystko

Dobrze wiedzieć, że pozycjonowanie to nie jedyny sposób na promocję w internecie. Można zdecydować się na inne techniki. Najlepiej jest działać wielokanałowo, bo to najskuteczniejszy sposób na pozyskanie klienta. Celem działań marketingowych jest przede wszystkim zdobycie leadów i sprzedaż usług oraz produktów.

 

Dobrym sposobem na zwrócenie uwagi klienta jest obecność w social media. To bardzo skuteczny kanał komunikacji, który jest coraz szerzej wykorzystywany. Wyróżnia się bezpośrednim kontaktem z użytkownikiem. Niejednokrotnie klienci pytają o Twoje produkty lub usług właśnie tę drogą. Ciekawą propozycją jest także marketing szeptany. Trzeba go jednak prowadzić umiejętnie. Wpisy na forach internetowych powinny być naturalne, a dodany link nie rzucać się w oczy. Sposób komunikacji należy dopasować do zwyczajów użytkowników na danej witrynie.

 

Czy można sprawdzić efekty pozycjonowania

Znalazłeś już agencję SEO w Poznaniu, z którą chcesz współpracować? Teraz pozostaje jedynie zweryfikować, czy prowadzenie działań marketingowych jest skuteczne, by mieć wszystko pod kontrolą. Najprościej można to sprawdzić poprzez czytanie raportów. Firma marketingowe powinna je dostarczać co miesiąc. Masz prawo pytać o wszelkie niejasności. Musisz jednak wiedzieć, że efekty nie będą widoczne od razu. W przypadku nowych domen o krótkiej historii wbicie fraz w topy może trwać nawet kilka miesięcy. Starsze witryny jest znacznie łatwiej wypozycjonować.