Kampanie marketingu Online – kalkulator cen  obsługi kampanii Adwords i marketingu w mediach społecznościowych

Oblicz koszt obsługi kampanii Adwords oraz reklamy w mediach społecznościowych przez zewnętrzną agencję marketingową. Kalkulacja oparta na podstawie ofert agencji SEM w Polsce

Ogólne założenia kampanii

Kampanie PPC

Media społecznościowe

Koszt miesięczny netto
Zostaw adres e-mail, jeśli chcesz się dowiedzieć więcej o szczegółach naszej kalkulacji.

Kampanie Adwords 💻 Oblicz koszt obsługi

Jak skorzystać z kalkulatora?

  • Jeśli nie wiesz jak ustawić kampanie Adwords, zbierać listy remarektingowe i monetyzować płatny ruch na Twojej stronie warto abyś rozważył skorzystanie z usług agencji marketingowej
  • Marketing internetowy dla Twojego biznesu to nie tylko kampanie Adwords, ale również reklama na facebooku lub innych mediach społecznościowych jak Instagram, Twitter czy nawet Linkedin.
  • GDN (Google Display Ads & Display Advertising) to reklama zasięgowa, w której docierasz do określonej grupy osób ze swoim produktem czy usługą, ale to osoby obecnie nie jej szukają
  • Reklama na Gmailu dotyczy reklam, które użytkownik konta Gmail widzi z boku przeglądając swoją pocztę
  • Reklama na Facebooku jest w Polsce podstawowym źródłem pozyskiwania klientów w mediach społecznościowych. Pozostałe media społecznościowe są w Polsce jeszcze mało popularne, ale być może warto spróbować również na nich pozyskać klientów

Cena referencyjna

Wykorzystaj ją w negocjacjach z agencjami marketingowymi. Poznaj kluczowe czynniki, które wypływają na cenę obsługi kampanii Adwords i reklamy w mediach społecznościowych

Kluczowe parametry

W Kalkulatorze zawarliśmy wszystkie kluczowe parametry, które weźmie pod uwagę agencja marketingowa

Na podstawie prawdziwych ofert

Zebraliśmy oferty 30 agencji marketingowych z całej Polski. Na tej podstawie stworzyliśmy kalkulator, który możesz wykorzystać za darmo.

Aby firma mogła zaistnieć na rynku i dobrze się pokazać na tle konkurencji, potrzebna jest jej dobra reklama. Kampanie reklamowe Adwords coraz częściej stają się jednym z podstawowych elementów strategii marketingowych wszystkich liczących się przedsiębiorstw. Niestety, nie wszyscy, którzy decydują się na jej wykorzystanie, robią to dobrze. Odpowiednio przygotowana reklama Google pozwala na dotarcie do ściśle określonej grupy docelowej we właściwym czasie oraz miejscu. Wykorzystywane wówczas słowa kluczowe pozwalają na szybkie wyszukanie właściwej firmy, natomiast stosowane często linki sponsorowane Adwords odsyłają do właściwej witryny.

 

Samodzielne kreowanie strategii marketingowej jest możliwe dzięki programowi Adwords. Reklama, którą przygotowuje się w ten sposób, może być odpowiednio zoptymalizowana. W końcu to sam zainteresowany może ułożyć jej treść, opierając ją o właściwe frazy. Przygotowaniem kampanii linków sponsorowanych może się też zająć profesjonalna agencja SEM. To w końcu działania takich firm powinny być najbardziej skuteczne, ponieważ właśnie one decydują o wynikach wyszukiwania. Profesjonaliści mogą zadbać o to, by strona była wyszukiwana i w idealny sposób ułożyć treść reklamy. Linki Adwords na pewno w tym pomogą, dlatego też tak często wybiera je się do promowania danej firmy.

 

Kampanie Google Adwords pomogą każdemu, kto posiada konto na Gmailu. Warto zwrócić uwagę na to, że ich tworzenie wymaga wyłącznie wyczucia i umiejętności kreowania dobrze dopasowanej treści. Budżet również określa się samemu, więc nie ma obaw, że wyda się na reklam zbyt wiele. Wykorzystywane linki sponsorowane Google na pewno przyniosą dużo korzyści niezależnie od tego, co właściwie będzie promowane. Samo utworzenie kampanii nie jest skomplikowane i może je wykonać praktycznie każdy. Jeśli tylko będzie miał dobrego instruktora, na przykład pomoże mu agencja SEM, nie popełni żadnych błędów.