Call Center – kalkulator cen  zewnętrznego call center outbound dla połączeń wychodzących

Oblicz koszt aktywnej sprzedaży call center outbound dla Twojej firmy. Kalkulacja oparta na podstawie prawdziwych firm call center w Polsce

Określ kluczowe parametry dla działań call center

Koszt miesięczny netto
Zostaw adres e-mail, jeśli chcesz się dowiedzieć więcej o szczegółach naszej kalkulacji.

Call Center 💻 Policz koszt firmy Call Center

Jak skorzystać z kalkulatora?

  • Kalkulator dotyczy kosztu usługi cell center dla połączeń wychodzących w ujęciu miesięcznym
  • Wykorzystaj kalkulator do negocjacji oferty od firm call center
  • Kalkulator wykorzystuje realne stawki za zakup bazy danych rekordów, z którymi będą się kontaktować konsultanci call center
  • Jedną z istotnych czynników wpływającą na koszt call center jest wyznaczony cel konsultanta. Celem może być sprzedaż, obsługa klienta, zebranie danych, czy zebranie opinii o Twoim produkcie lub usłudze

Cena referencyjna

Wykorzystaj ją w negocjacjach z call center. Poznaj kluczowe czynniki, które wypływają na cenę usługi call center i wykorzystaj kalkulator do znalezienia najlepszej oferty

Kluczowe parametry

Usługa call center jest relatywnie złożona, a oferta, którą otrzymasz może być skomplikowana. Zawarliśmy wszystkie kluczowe parametry, które weźmie pod uwagę firma call center do przedstawienia oferty.

Na podstawie prawdziwych ofert

Zebraliśmy oferty 30 firm call center z całej Polski. Na tej podstawie stworzyliśmy kalkulator, który możesz wykorzystać za darmo.

Trudno znaleźć osobę, która nie słyszałaby w ogóle o systemie call center. Jest on popularny zwłaszcza wśród firm, stawiających na sprawnie działające biuro obsługi klienta. Pracownicy, korzystające z profesjonalnego oprogramowania call center odbierają połączenia przychodzące bądź dzwonią do wybranych osób, przedstawiając im różnego rodzaju oferty.  W call center outbound chodzi właśnie o wykonywanie wielu połączeń, najczęściej do tych, którzy korzystają już z usług konkretnej firmy, by zaproponować im inne rozwiązanie.

Osoby, świadczące usługi call center, mogą się kontaktować ze swoimi rozmówcami na wiele sposobów. Doskonale przygotowane voice contact center zapewnia komunikację za pośrednictwem rozmów telefonicznych, SMS-ów, wiadomości elektronicznych, chatu czy nawet poczty tradycyjnej. System jest bowiem tworzony tak, by każdy klient mógł znaleźć kanał komunikacyjny, który najbardziej mu odpowiada i za pośrednictwem którego czuje się najswobodniej.

System contact center jest bardzo popularny – posługują się nim przedsiębiorstwa o różnych specjalizacjach. Telemarketing jest bardzo popularny, zwłaszcza w dużych miastach. Największym zainteresowaniem cieszy się oczywiście oferta firm z Warszawy – stolica posiada przecież samych specjalistów, pozwalających na profesjonalną obsługę klienta. Dużą popularność ma również call center we Wrocławiu i w Rzeszowie. To właśnie najlepszej jakości system zapewnia powodzenie przy różnego rodzaju kontaktach z klientami. Osoby, które pracują w firmach tego typu, korzystają wyłącznie z profesjonalnego sprzętu. Usługi telemarketingowe wykonują chociażby przy użyciu specjalnych słuchawek do call center. Dzięki nim mają lepszy kontakt z klientem, ponieważ skutecznie odcinają się od otoczenia.

Obecnie coraz popularniejsze staje się też virtual call center. Dzieje się tak z uwagi na to, że ludziom coraz prościej i wygodniej jest porozumiewać się za pośrednictwem Internetu. Sporo firm korzysta bardzo często z narzędzi wirtualnych. System czy też program online umożliwia rozmowy za pośrednictwem chatu lub komunikatora internetowego. Jeśli chodzi o usługi tego typu, cena odgrywa tu bardzo ważną rolę. Niektóre firmy podają ustandaryzowaną stawkę, inne natomiast ustalają ceny indywidualnie. Jeśli sam zastanawiasz się, jak założyć call center, zapytaj fachowców i spróbuj z profesjonalnymi call center tools, a na pewno wszystko pójdzie w dobrym kierunku.